Implantologia stomatologiczna – usługi dentystyczne MDdental w Łodzi

Sposobów na uzupełnienia braków w uzębieniu jest wiele – różnią się od siebie nie tylko estetyką, ale także komfortem użytkowania. Najnowocześniejszym z nich bez wątpienia jest wszczepienie implantów zębowych, z której to usługi możesz skorzystać w gabinecie stomatologicznym MDdental w Łodzi.

Czym są implanty zębowe? Są to tytanowe wkręty zastępujące korzeń zęba. Wszczepienie implantu jest poprzedzone chirurgicznym odsłonięciem kości, w którą będzie wwiercany oraz ustaleniem jego pozycji. Drugim etapem jest wywiercenie otworu w kości szczęki, przepłukanie go, wprowadzenie implantu oraz śruby zamykającej. Po zakończeniu zabiegu następuje okres ostointegracji, czyli zrastania się implantu z kością, który trwa kilka tygodni.  Finałem leczenia implantologicznego jest dobranie koron porcelanowych o odpowiedniej wielkości oraz barwie i osadzenie ich na implancie.

Efektem zbiegu są zęby, które zachowują się identycznie jak naturalne, a do tego są dużo bardziej estetyczne. Implanty są dobrze umocowane i idealnie dopasowane do łuku zębowego, co zwiększa komfort tak oczywistych czynności jak mówienie, czy żucie pokarmu. Ponadto ich zastosowanie niweluje ryzyko zaniku kości oraz zniekształcenia rysów twarzy.

Wszczepienie implantów zębowych to zabieg, który pozwoli Ci cieszyć wygodą użytkowania i estetycznym wyglądem uzębienia do końca życia. Zachęcamy do zapisania się na pierwszą konsultację w gabinecie stomatologicznym MDdental w Łodzi i sprawienia sobie prezentu w postaci nowego uśmiechu!